lørdag 4. mars 2017

Riviera Maison våren 2017




Riviera Maison våren 2017

Allerede nå har jeg fått et par av vårens nyheter. Jeg hadde bursdag i februar ( søndag som var) og familien hadde vært å kjøpt gaver til meg på den lokale interiørbutikken Lene Interiør. 

Jeg fikk både posthylle, tørkerull holder, grillvott, gryteklut, kjøkkenhåndkle, timer og sukkerbøsse (flere av nyhetene) og hadde jeg vært hjemme skulle jeg tatt bilder av dette men jeg er enda på vinterferie så dere får nøye dere med disse. 

Årets nyheter, farger og stil er helt min gate. Sol, sommer. sand, og massevis av blå detaljer. Du kan ta en titt selv på Riviera Maison sine sider 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for for at du tar deg tid til å kommentere på bloggen min. Det setter jeg utrolig pris på. Klem fra Elin :o)